1.       Comanda:

In momentul in care ati gasit un produs pe care doriti sa il achizitionati, apasati pe butonul Adauga in cos. Veti fi apoi directionat automat catre pagina de vizualizare a Cosului de cumparaturi, unde aveti optiunea sa vizualizati lista de produse existente in cos, sa modificati cantitatile pe care doriti sa le achizitionati sau sa renuntati la unul, mai multe sau toate produsele introduse in cos. Pentru a va intoarce din nou la site si a adauga alte produse in cos, actionati butonul Continua cumparaturile.

 

2.       Plata:

Pentru plata produselor achizitionate de pe magazinul Fidelio Farm, aveti la dispozitie 2 modalitati:

          Plata in cont colector: comenzile online sunt expediate prin Servicul de curierat, cu plata la livare in cont colector. In functie de valoarea comenzilor online, Fidelio Farm poate solicita plata unui avans din valoarea produselor.

          Plata prin ordin de plata sau virament bancar, atat pentru persoanele fizice cat si juridice. Pentru a efectua un transfer bancar va rugam sa solicitati agentilor nostri un document de plata, care va contine si datele noastre de facturare;

3.       Transport:

Livrarea produselor comandate se poate face prin intermediul serviciului de curierat, astfel:
– Pentru livrările pe teritoriul României cu valori mai mici de 200 lei, cumpărătorul trebuie să suporte cheltuielile de transport. Pentru livrările pe teritoriul României cu valori mai mari de 200 lei, costul transportului va fi suportat de către Fidelio Farm excepţie făcând locaţiile pentru care curierul taxează kilometri suplimentari, caz în care transportul este suportat de Cumpărător.

În cazul comenzilor pentru care transportul este plătit de către cumpărător, Fidelio Farm nu-şi asumă nici un fel de responsabilitate asupra daunelor suferite in timpul transportului. Cumpărătorul are posibilitatea să ceară asigurarea transportului, achitand curierului contravaloarea acestui serviciu.

În condiţii normale, termenul de livrare al produselor cumpărate prin intermediul magazinului  fideliofarm.ro/shop , este între 1-3 zile. Nu se încadrează în aceasta regulă produsele care nu se află în stoc şi care urmează a fi comandate de la producător, termenul de livrare depinzand de acesta.

Durata standard, efectivă, de livrare cu care ne-am onorat comenzile pană acum a fost de maxim 36 de ore de la momentul plasarii comenzii online, excepţie făcand cazurile în care ulterior momentului preluării mărfii de către curier, destinatarul a solicitat curierului o altă dată de livrare

ATENŢIE !!! Ne rezervăm dreptul de a nu mai expedia comenzi persoanelor care nu şi-au îndeplinit obligaţiile pecuniare sau de altă natură, directe sau indirecte, faţă de fideliofarm.ro. După două încercări de livrare nereuşite ale aceluiaşi colet, efectuate de către firma de curierat partener, comanda dvs. va fi considerată anulată, iar acest contract reziliat, fără posibilitatea lansării unei noi comenzi.

4.       Politica de retur:

 

„Renuntarea la cumparare” / Cadrul legal:

Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanta: ‘Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.’

NOTA:

Produsele rezervate online ce au ca modalitate de livrare: „ridicarea de la punctul de lucru”, dar care sunt achitate la punctul de lucru/de desfacere cu amanuntul, nu beneficiaza de retur. Acestea au posibilitatea de a fi verificate si de a li se testa functionalitatea la receptie, fiind asigurata “prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului”, potrivit legii.

Atentie: comanda trebuie finalizată de la distanță / achitata deja, ca să puteți beneficia de dreptul de retur în 14 zile calendaristice!

Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.

Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acesteia.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.

La achizitiile prin magazinul online fideliofarm.ro, daca, din orice motiv, nu esti 100% multumit de un produs pe care l-ai cumparat, poti sa il returnezi in termen de 14 zile calendaristice din momentul in care ti-a fost livrat de catre curier. Simplu si fara batai de cap.

Produsele pot fi returnate numai pe baza completarii online a documentului numit formularul de retur. Formularul de retur este un model si nu este obligatoriu.

Inainte de completarea formularului si trimiterea produselor, te rugam sa citesti cu atentie conditiile POLITICII DE RETUR de mai jos.

POLITICA DE RETUR:

  1. Politica de retur prezentata mai jos se refera exclusiv la produsele comandate online si livrate prin curier.
  2. Este recomandat ca produsele sa fie returnate in ambalajul original. Acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost receptionate. Nu pot face obiectul returului produsele care prezinta urme de utilizare, care nu au toate accesoriile si etichetele intacte si nici cele care nu sunt prezentate impreuna cu toate documentele care le-au insotit: factura (se va prezenta in copie), chitanta de la curier (se va prezenta in copie), certificat de garantie, manual de utilizare (daca exista). 


Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, urme de folosire excesiva sau interventii neautorizate, astfel incat obiectul nu mai poate fi adus la conformitatea initiala prin reparare si scaderea contravalorii.


Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta lovituri, ciobiri, zgarieturi sau alte deficiente de natura externa nesemnalate ca fiind defecte estetice in primele 48 de ore de la receptionarea produsului in scris impreuna cu poze la adresa de email office[a]fideliofarm.ro

  1. Dreptul de retur se pierde si daca produsul a fost intretinut defectuos sau au suferit interventia unor persoane neautorizate (spre exemplu alte ateliere de service) sau daca produsul a fost folosit in alte scopuri decat cele pentru care a fost construit (de exemplu utilizarea in conditii extreme, de concurs, etc). NU se primesc produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator.
  2. In cazul in care una sau mai multe componente ale produsului prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri sau alte deficiente de natura externa, Fideliofarm isi rezerva dreptul in conditiile legii de a accepta returul cu scaderea contravalorii respectivelor componente.
  3. Toate cheltuielile de transport vor fi suportate initial de catre client, inclusiv in cazul neacceptarii returului sau a inlocuirii produsului.
  4. In cazul in care returul indeplineste conditiile, iti vom returna banii in contul specificat de tine in formularul de retur. Banii vor fi vizibili in contul tau in maxim 14 zile calendaristice de la acceptarea returului. Cheltuielile bancare legate de transferurile de bani, inclusiv pentru plata cu cardul sau plata in rate intra in sarcina clientului si vor fi scazute din valoarea rambursului.